Låt det inte vara som jag säger!

Jag behöver hitta på nåt att blogga om. Jag har ingen lust att börja städa nu. None what so ever. Så jag satte mig här och skulle bara kolla Facebook. Försökte till och med kolla Framville trots att jag vet att det är två timmar kvar tills nåt händer där. Och så tänkte jag, blogga går ju alltid!

Men, jag har inte direkt nåt att säga. Får gå in och se om Hanna skrivit nåt än, annars får jag skicka ett SMS och fråga om hon lever. Nog för att hon kanske dött med ett leende på läpparna efter igår, men det hade varit ytterst tråkigt ifall hon gått och dött. Ännu mer, om jag skriver det och så är det sant?

Nej fy, nu måste jag kolla!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Nämen guuuuud, jag ska inte dö! :O Jag lever och har bara hunnit att svara på kommentarer, änsålänge!



Ska blogga strax, eller snart, eller sen :D

2009-08-26 @ 13:20:19
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0