Jag vill bara....

Jag sitter och kikar på Facebook och känner att det är nåt jag måste göra.

Jag läser boggar och känner att det är nåt jag måste göra.

Jag sitter och tittar på TV och känner att det är nåt jag måste göra.

Jag står i duschen och känner att det är nåt jag måste göra.

Jag sitter och bajsar och känner att det är nåt jag måste göra.

Jag vaknar på morgonen och känner att det är nåt jag måste göra.

Jag står och lagar mat och känner att det är nåt jag måste göra.


Hela tiden känner jag att det är nåt jag måste göra.

Jag får det på tungan men kan inte riktigt få fram det till hjärnan.

Det ligger där bakom och trycker.

Jag försöker komma på det men det tar ett litet tag.


Sims! Jag vill spela Sims!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Been there, done that ;D

2009-08-14 @ 19:21:40
Postat av: Spiderchick

härligt =)

2009-08-14 @ 20:27:17
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: JASAS.se

Får bara fram ett endaste "ord": LOL :D

2009-08-14 @ 22:49:49
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0