Jag vet inte riktigt varför men...

Men herre gud, han gnäller på att jag fäller så det blir stopp i duschen eller så man kan göra en peruk av att sopat en kvadratmeter av golvet. Men jag lägger ändå inte skäggstrån som timmerstockar över hela tangentbordet!

Så, nu har vi avklarat det. Inget mer gnäll på mig och min hårfällning så länge man är minst lika fällande själv. Så det så.

Kom på att jag måste berätta om min dröm sen. Helt sjukt. Sen har jag dealat med mig själv att jag ska vara i köket tills jag ska äta. Det är där musiken är på och då är det ju onödigt att sitta här. Och bestämmer jag inte det så kommer jag hit ändå. Jag är så lurig. Men, än har jag inte gått så jag får vara kvar lite till. Men så så, då jävlar om jag inte lyder!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Härligt att du för diskussion med dig själv, genom din blogg, mer sånt :D



Ja folk med skägg verkar fälla, dem också? Jag har aldrig tänkt på det.. för Björn har ju så kort skägg, så dem stråna ser man ju ändå, inte!



Jag fällde som en gris (ja, mycket då) då jag hade längre hår. Men nu fäller jag ingenting, nästan!

2009-08-28 @ 23:08:10
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0