Blogghumör nu igen

Ahh, är det nån som märkt att jag varit på blogghumör idag? Har liksom haft massor att säga. Ja, ibland ingenting men skrivit ändå. Men jag har verkligen känt för att skriva och dela med mig av saker idag.

Och det beror inte bara på att jag borde gjort annat. Nej, jag har faktiskt suttit här av egen fri vilja också och inte bara som en ursäkt för att inte göra annat just då. En eller två gånger i alla fall.

Nu där emot borde jag slänga på mig ett ansikte (lika bra att använda det hela tiden när man ändå betalt för det) och skriva i ordning matlistan så jag kan gå och möta Opscar (hah, oopscar) om nån halvtimma lite drygt.


...för övrigt! Eh nej, vi tar det i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0