What to do?

Alltså, jag vet seriöst inte vad jag ska göra nu..? Funderade en stund på att sova men så länge jag kan prata (läs: SMS:a) med Oscar så vill jag ju göra det - så klart.
Och går dom på vid 7-8 så är det ju onödigt att lägga sig då (plus att el-gubbarna fortfarande ska komma) samtidigt som jag inte kan göra nåt för koncentrationskrävande, när jag skriver samtidigt.

Kanske ska försöka mig på att sätta mig i soffan och se på TV? Har ju lite grejer att titta på. Bara det inte blir så gott att ligga ner och titta för då sussar jag garanterat sött inom kort.
Ja, och hoppas jag piggnar till lite så jag kanske får nåt gjort sen. Vad är ju bara frågan, när allt blev städat och tvättat igår? Jaja, det löser sig alltid, adeju så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0