What not to do listan

Alltså, det är är lite dumt. Jag känner att jag har ingenting att göra, eller som jag vill göra åtminstonde.

- Städa, gjort igår så allt är rent
- Tvätta, gjort igår så allt är rent (plus, kan inte)
- Diska, ja det finns faktiskt två omgångar.
- Sims, har ingen större lust plus att jag helst vill vara ute i rummet
- Bloggen, har inget tänk till att fixa här.
- Se på TV, är för trött och rastlös
- Se serie, är för trött och rastlös
- Gå iväg, vill inte komma hem till den tomma, tysta lägenheten
- Djuren, dom sover, vill inte störa
- Oscar, är upptagen tills ikväll
- Bloggar, händer inget
- Facebook, händer inget
- BDB, har inget kvar och händer inget
- Film, lär somna direkt
- Läsa, lär somna direkt
- Hitt på, kommer inte på nå mer


Så ja, what to do? Och jag vet att jag är gnällig, men det är min blogg och jag får det. Det är ju trots allt bara idag och eventuellt imorgon eftermiddag för sen hinner jag knappt vakna innan Oscar kommer hem på fredag morgon, wiho! Men, nu har jag en bra anledning till varför han aldrig, aldrig ska åka ifrån mig igen!

Som om att jag saknar honom så hjärtat brister, inte var en orsak nog, men ändå.

Tänk om man hade gått i skolan, så man hade haft läxor? Kanske ska se om Oscar lämnat kvar några skolböcker och göra lite åt honom? Nja, känns inte så snällt...

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Nu börjar du bli liiiiite väl desperado då du börjar fundilera om du ska göra hans läxor, haha :D



Meeeen, bjud hem din mamma på middag ikväll? :)

2009-04-22 @ 15:03:09
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0