En... ja just det, lista!

KÄRLEK
Du är kär nu –
En heeel massa!
Du har sårat nån så de börjat gråta – Nej.
Nån har sårat dig så du börjat gråta –
Nej.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader – Jajjemen.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år – Det också.
Du har haft ett förhållande som varade över två år – Japp, japp.

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra –
Ja…
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – Mhm…
Jag har smygit ut utan lov – Nej, hah!
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – Nepp.
Jag har en hemlighet som ingen vet – På ett ungefär.
Jag har fuskat i ett spel – Det har säkert hänt.
Jag har struntat i ett prov – Jao.

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol – 
Japp.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden – Naaj!
Jag kan inte svälja piller – No problemo.
Jag har tagit mediciner mot depression –
Har jag inte.
Jag har anorexi och/eller bulimi – Långt ifrån..!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – Nopp.
Jag har vaknat gråtande – Aldrig.
Jag har somnat gråtande – Det har hänt.

DÖDEN

Jag hatar begravningar – Nae..?
Jag har sett någon dö – Nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord – Nej.
Någon nära till mig har begått självmord – Nej.

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad – Nej, säger jag.
Jag har sett en fallande stjärna – Jag tror det.
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna – Det bör jag ju ha gjort.
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas – Hah, nej!
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss – Jag får inte trycka längre.
Har sparkat en kille mellan benen – Haha, jaa.
Har hoppat fallskärm från ett flygplan – Nej, men det hade vart häftigt.
Har lekt sanning eller konsekvens – Jaao.
Druckit en hel liter mjölk på en timme – Inte ren mjölk, men med oboy tror jag.
Jag har medverkat i en teater – Hmm, ja.
Har träffat någon från internet i det  verkliga livet – Jaa <3
Du har fångat en snöflinga med tungan – Ja.
Jag har suttit på ett tak på natten – Nej…
Jag har åkt taxi – Yes.
Jag har ätit sushi-  Ja, men måste visst göra det igen.

 


Kommentarer
Postat av: chathrine

perfekt! jag är rastlös. :)

2009-04-29 @ 13:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0