En kortis! ...som blev en långis

Vad blir ditt namn baklänges:
Innej.
Har du gjort en snö ängel i år:
Nej, det var många år sen. Förutom i Sims, haha!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
Två nätter med ont i magen.
Platt eller lockigt hår:
Lockigt när jag vill det, annars rakt.
Vad gör du när det regnar:
Det jag gör även om det inte regnar, hah.
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Ja, ett par. Några kvar.
Vad har du för startsida på internet:
Till TVtorrents.
Vem ringde du senast:
Jag trodde ju det var Oscar.
Tycker du att sengångare är söta:
Öh? Nja?
Har du haft vattkoppor:
Jajjemen, länge sen!
Har du någon gång testat karate:
Nej, jag sparkar ändå.
Vilken mobilsingnal har du:
Nåt plingeling.
Minimorötter eller pommes frites:
Pommes.
Första sporten du gick på:
Gymnastik.
Vad längtar du mest till just nu:
Semestern.
Vilken tv-serie är bäst:
One Tree Hill, Desperate Housewives och Lost.
Kan du gå ner i spagat:
No no.
Höga eller låga strumpor:
Vanliga tennissockor eller ingenting.
Har du varit kär i en kändis:
Haha, ja i mina unga dar.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Ytterst sällan.
Röd, grön, blå eller gul mjölk:
Vit helst, hah.
Vad har du för färg på ditt påslakan:
Nu är det vitt med lite svart och grått tjaffs på.
Vad ska du döpa dina barn till:
Det får vi se när det kommer.
Sol eller snö:
Sol!
Bikini eller baddräkt:
Baddräkt.
Snyggaste läraren:
Har inga lärare idag.
Är du mörkrädd:
Nej, inte rädd för själva mörkret.
Riktig gran eller plastgran:
Plastis.
Tänt eller släckt när du ska sova:
Släckt?
Godaste drickan till frukosten?
Beror på humöret.
Senaste lästa bok:
En jag fick i födelesedagspresent.
Vem kramade du senast:
Oscar.
Vill du bli president?:
Nej tack.
Har du spelat kille i en teater:
Jag vet inte? Kill-duva i så fall?
Duscha eller bada:
Duscha oftast.
Kan du ditt mobilnr utantill:
Ja, det tog sitt lilla tag men nu så!
Har du gråtit i skolan någongång:
Ja några gånger.
Hur tar du dig till skolan:
Gååår inte i skolan längre.
Har du någonsin sminkat dej som en punkare:
Nej, never.
Sjunger du på toan:
Inte mer än i duschen (har för övrigt inte förstått varför man sjunger på toan?)
Vilken färg har din jacka:
Jag har ingen, den jag använder är vit.
Är du höjdrädd:
Njae?
Vilket land vill du åka till:
Finland, Finland, bara bara Finland.
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Minns inte, var inte så länge sen.
Vad tänker du göra nu:
Fortsätta leta listor eller fixa med bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0