Helt dunderbra dag!

Jasas: Ja, "nån" som in nån form av personal. Antingen nån av oss eller kanske praktikanter, men nån hade vart där och vikt handdukarna tokigt så jag blev typ gråtfärdig, haha!
Hahaha! Det var riktigt kul! Jag hade aldrig kunnat hålla mig för att hinna driva så med nån, haha!

Emma: Hehe ne, det var ingen fara. Ska bara hoppas att jag larmade på rätt också, så chefen slipper åka ner sen för att secuitas inte ska komma, hah!

Chathrine: Hmm ja, vi har ju loftgång, om det skulle ha nån betydelse? Är ju inte alls samma sak, men då har vi ju lite "balkong" där. Men visst är det tråkigt att inte ha en.





Måste bara börja med att jag kanske tappar mina r i texten, det får ni ta. Den är inte rikitgt med idag (r-knappen) och jag försöker få med den när jag ser att den ramlat bort, men så vet ni.
Jag är inte snurrigare än vanligt, bara tangentbordet som är lite koko, hehe.

Fast jag känner att jag inte orkar skiva så möe mer. Har haft skitkul hela dagen lång och är så trött nu. Kom hem och Oscar höll på med maten så den är äten och var gott-gott.
Så om inte annat: sov så gott och tack för idag!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Gasch vad slarvigt!!!! Förstår att du blir tokig :D



Med eller utan r så håller jag din blogg trogen!

2009-04-02 @ 21:00:32
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Jag förstår dig, jag orkar inte heller. Så jag säger god natt! Kram!

2009-04-02 @ 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0