En lagom lista

DIG:
1. Hur lång är du?

1.67 lite drygt.
2. Vad vill du bli när du bli stor?
Mindre.
3. Vad pluggar du?

Ingenting, ännu.
4. Har du långt hår?

Nej, kan jag inte påstå.
5. Vilken hårfärg har du?

Färgat lite röd/brunt.
6. Sminkar du dig
?
Om det är nåt speciellt.
7. Har du haft sex senaste månaden?

Ja, det har jag.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?

Bruna.
9. Har du kysst någon idag?

Hmm, nej..?

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
Nej, dom gör ju inte det.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
Lika bra på sina sätt.
3. Hur många syskon har du?
Ett styck.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
Vi hörs av, hej då.
5. Hur många ställen har du bott på?
11 olika hus/lägenheter.
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
Hon räknas inte som familj längre.
7. Vilken familjemedlem är snällast?
Ingen är snällast.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
I lördags, och söndags också faktiskt.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
Jag är med Oscar nu?
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Malin.
3. Har du kysst nån kompis?
Nej, tror jag inte.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
Njae..? Kompis är väl att ta i.
5. Vem har du varit kompis med längst?
Om man räknar Josse så typ... början på 90-talet.
6. Vem känner dig bäst?
Oscar idag.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Inte hata, men jag hade kunnat säga att jag inte gillar den men gör "du" det så kör på det!
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Nej, och gör jag det så umgås jag inte med dom av den anledningen.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Ja, men jag hoppas inte det behövs mer.
2. Klä dig annorlunda?
Ja-ha-aa!
3. Vara dig själv?
Ja, alltid.
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Vågar och vågar, vill inte.
5. Fisa inför din pojk/flickvän?
Haha ja, annars hade det gjort ont i lilla maggen.
6. Pierca dig?
Jajjemen!
7. Ha sex på offentlig plats?
Haha jaa-a då!
8. Vara omogen?
Ja.
9. Äta småkryp?
Våga? Mja? Vilja? NEJ!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
Haha, just nu!
2. När var du på semester senast?
Var väl snabbisen till Danmark sommaren -06.
3. Vilken färg är det på din tandborste?
Vit och blå.
4. Är ditt hår tråkigt?
Mjo, faktiskt.
5. Vem såg dig naken senast?
Mamma.
6. Hur ofta duschar du?
Varannan dag.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?
Runt 22-tiden hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0