Lite påsk

Det är fredag idag, det är fredag idag, det är fredag idag. Om jag säger det tillräckligt många gånger tror jag kanske på det snart. Det är fredag idag. Helsnurrigt är det också.

Tänkte försöka ta oss en prommis till pappa sen, man får ju vakna till lite också. Och så ska vi tvätta ikväll. Gott att få det gjort. Påsken är inte förrän på lördag, tycker jag.

Får se om vi åker upp till mamma och/eller till Malin eller vad som blir. Nån dag under påsken får vi upp till mamma och sy färdigt, var på tok för trött igår och gjorde fel så klart.

Så, nu blir det att sätta sig och sprätta. Som tur var vara en raksöm, för att sätta ihop halva baksidan. Tog inte lång tid att sy, tar inte lång tid att sprätta. Lite för trött, minst sagt.

Kommentarer
Postat av: Marina

tack för kommentarern i min bloggkram

2009-04-10 @ 09:51:39
Postat av: ♥ Jasas

Flummis :P Hoppas du får en BRA PÅSK, PÅSK, PÅSK, KUK!

2009-04-10 @ 10:13:44
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0