Snart dags för öppning

Anneli: Hehe nej, jag hoppas och tror inte det var så ;) Var mest lite skoj.





Jaha, så var det en ny dag idag igen. Konstigt det där med att det alltid blir det.
Idag är det jobba som gäller, och heldag. Så här kommer det bli tomt. Inga 22 inlägg inte. Tur att jag skrev så många igår, så behöver jag aldrig känna dåligt samvete för att jag inte bloggat, hah.

Och så är det ju jag som öppnar. Fortfarande lite nervöst när man gör det, med larm och grejer.
Men det ska la gå bra, och Maria är väl där så jag får väl skicka in henne först, hehe. "Det var inte jag som startade larmet, det var hoooon...!" Hah!

Nej, nu får jag ägna mig åt min frukost så jag slipper kleta in den i knät hela tiden.
Hoppas ni får en toppen fin dag idag, och att ni har lika mycket vår (på snudden till sommar) som vi har här! Så hörs vi väl ett eller fyra inlägg ikväll. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Hoppas larmet gick igång, HAHAHAH. Nej bara skojar ju! :) Det gick kalasbra, det vet jag!



Hoppas du har en helt fantastisk dag!

2009-04-02 @ 09:15:40
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Tack detsamma!

2009-04-02 @ 10:36:51
Postat av: Emma

håller tummarna för att inte larmet gick =)

2009-04-02 @ 11:35:38
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0