Så blev det

Anneli: Det kliar "bara" och lite, vilket jag är glad för. Var rädd att det skulle göra ont som in i Norden. Men det är lugnt. Jag tänkte ju lite på det, med att smörja in och sen satt jag med trjöa mestadels för att inte göra det värre. Ansiktet där emot, glömde jag smörja mitt nöt.





Kom på att jag pratade om bilder på brännan förut, men så kom jag på en sån bra anledning förut till varför jag inte behövde lägga upp dom? Som jag sen/nu glömde.

I vilket fall syns det inte alls lika mycket nu (som tur är...!) och jag blev inte riktigt nöjd med bilderna så ni får helt enkelt lite på mig, när jag säger att jag brände mig som fan.

Ska se om jag kan gå utanför dörren imorgon utan att skämmas, annars får jag hoppas på att bli utan jobb. Annars, får jag skylla mig själv faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0