Titta vad som dök upp!

Jasas: Ja, det verkar görfiffigt att åka dit och shoppa loss - om det nu är så billigt.
När Oscar kommit hem ska jag fota den, han tog ju kameran med sig. Och middagen var fiffig, men nu är det lite sent för dom är redan hemkomna och sådär. Ska kolla hur det ser ut för morgondagen! Tack för tipset!





Jag kom på att vi tvättade ju igår! All tvätt som behövdes vikas! Eller, all och all men mestadels t-shirts och underkläder så det är ju lite att vika och sådär. Så jag har allt varit duktig, och sysselsatt.
Diskstaden nästa, när jag lagt in detta.

Och så är det ju snart nattidags... Eller snart och snart, men klockan är redan 18. Äta lite, öhh typ strax då, och så hade mestadels av kvällen gått. Så skönt, så skönt. Och kanske Oscar hör av sig snart.
Eller typ nu då, wiih! Lite ledig = messa med mig!

Kommentarer
Postat av: Marina

hoppas tiden flyger fram tills din Oscar är hemma igen!:D



kraaaam

2009-04-22 @ 18:39:07
Postat av: Anneli

Oj vad du haft för dig! :D

2009-04-22 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0