Så det kan gå och bli

Marina: Tack! Något, i alla fall.





Dagen blev inte helt riktigt som planerat.

Mötet gick bra och var kul. Är ju lite skillnad när vi alla kan sitta vid samma bord och prata, än när man springer förbi alla eller pratar en och en. Så frukostmöte, I like!

Sen visade det sig att det inte kom nån leverans idag, så jag fick gå hem och ta mina tider senare i veckan. Onödigt att vara så många på plats när det inte är så mycket att göra.

På väg hem var farmor ute, och faster var där dessutom, så jag passade på att gå ner och prata lite. Så jag kom hem nyss. Försöker hitta på vad Oscar ska få att äta.

Så, om nån timme ska vi hämta Anton och ta oss upp till mamma. Blir nog buss eftersom regnet hänger i luften. Och så försöka bli klar med den nedrans tröjan, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0