Nu så, igår då

Och gårdagen kom aldrig hit till bloggen, blev för trött så jag tänkte att det kunde vänta till idag. Och det kunde det ju, som tur var. Så här kommer det, gårdags förmiddagen:

Vi traskade upp till mamma och funderade på om det skulle vara fullt hus eller tomt hus. Eftersom klockan var strax efter 12 kändes det som det kunde vara rätt tomt, det är ju en bit till och från deras jobb.
Men när vi kom dit var det massa bilar, och som mamma sa så åkte ju inte alla själva heller. Whops!

När vi kom ut var det fullt på altanen och det kändes lite pinsamt att komma in mitt i, men som tur var kom fler sen, hah! Dom hade fixat kallskuret med potatissallad och grönsaker, perfekt!
Och så solen på det, hehe. Ne, men det var lyckat och kul!

När folk började droppa tillbaka till jobbet och en ensam hade kommit ringde Carina. Hon var lite ledsen för att jag inte svarat på hennes SMS så fort som jag brukar, hah!
Men man fick börja jobba direkt om man ville, så det blev det.

En mysig, go dag med lite värre avslut men som tur är så lär man sig av sina misstag så konta på tonta så blev det en bra dag - rent igenom? Jah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0