Massvis med godis!

Herri goot vad godis vi fått idag!
Började när vi kom upp till mamma, där hade vi fått ett påskägg från moster fyllt med massa pappriga gottigheter. Sen hade mamma köpt oss varsitt påskägg med mestadels chokladigt mums. Och hos pappa fick vi varsinn chokladkanin. Nu har vi godis till döddagar!

Gick sådär bra hos mamma. Blev lite tokigt då och då så jag fick ta hem och sprätta för tiden blev knapp innan vi skulle vara hos pappa. Men en dag, helst innan helgen, blir det väl klart.

Hos pappa åt vi gott grillat och tjötade på. Klockan hann bli 19.30 innan vi fick eld i baken och kom på att vi kanske skulle börja dra oss hemåt. Mest för att det var tidig morgon imorgon.

Fick SMS från Carina att det blev möte imorgon, och att jag även skulle jobba sen efter. Så när klockan var 19.30 så skojade jag att vi var tvugna att ta oss hem så Oscar kom i säng till skolan imorgon. Tills resten påminde mig om att JAG skulle ju jobba, haha! Då blev det eld i baken och fort hem!

För att vara lite rättvis, så går jag hemifrån strax efter Oscar gått upp och börjar när han går hemifrån. Så det var inte som att det var ingen fara när det bara var han som skulle upp, men panik när det var jag.

Nej, nu får jag hinna klippa eller fila naglarna (intresseklubben, fick ni med det?). Har försökt spara tills helgen för att få nåt snyggt men ska man jobba leveransdag ska man inte ha naglar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neh fy farao, kommer ihåg då det var leveransdagar på McDonalds då jag jobbade där.. där flög allt, naglar, hår :P

2009-04-15 @ 21:27:05
Postat av: ♥ Jasas

Neh fy farao, kommer ihåg då det var leveransdagar på McDonalds då jag jobbade där.. där flög allt, naglar, hår :P

2009-04-15 @ 21:27:12
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0