Just my lyck

Lite sådär småirriterande är det ändå.

Precis som igår när vi skulle se Pianisten så sa Oscar att han hade haft den på datorn tidigare, för jag hade sagt att han skulle tanka den. Men eftersom vi inte sett den har han tagit bort den för att få utrymmet.
Och så höll han på att inte få ner den fort och bra igår, men till slut hittade han.

Så idag också, med mitt Desperate Housewives. Innan jag formaterade om datorn för ett tag sen hade jag i alla fall första säsgongen nere. Hann aldrig börja titta, vad jag minns, och så skulle jag tanka om.
Men eftersom jag inte haft lust att se har det inte blivit av, och så blir det så här.

Så typiskt verkligen, just my luck.

Kommentarer
Postat av: Annika

Sv: Tack så mycket :)

2009-04-21 @ 12:44:19
URL: http://anniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0