Jaha, nu fattade jag

Marina: Hehe jo, det kan ju det - tyvärr..? :p

Anneli: Ne, ibland får jag kanske visa att jag är lika mänsklig som alla andra..? Hah.

Emma: Ja, Alexandra "rappapå" hehe.





Ne men hej, nu kom jag på att jag hade ju en blogg, haha. Eller kanske inte riktigt så.

Har mestadels suttit och spelat Sims idag, inte fel att ägna en dag åt det ibland. Har kommit in i att ha trädgråd(sland) så jag har plockat fram mina gröna fingrar och odlar aburgin, gurka, tomat, paprika, jordgubb och nån ärta eller nåt?
Och så äppel träd och vanliga blommor - så klart.

I verkligheten har Korvas kommit hit. Mamma och Anders ska ut och äta dels för att han fyller år på fredag och dels för att lyssna på ett band mamma velat skulle spelat på hans fest, men som var upptagna.
Så han ska sova här och spelar för tillfället Wii. För ovanlighetens skull.

Tänkte faktiskt äta tacos idag. Var hur länge sen som helst vi åt det och nu har den lille kommit in i en sån tid då det är så viktigt vad alla andra tycker, så man får välja noga vad som bjuds för att det ska passa.
Sen kanske han äter det hemma, men inte här. Även om pizza (alltid?) står högst på listan.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sims! Jag har tänkt spela en vecka nu, men kommer aldrig till skott. Och idag har jag njutit av underbart väder istället ;) Men kanske tar jag mig en sväng in i Simsvärlden imorn... ;)

2009-04-04 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0