Filmer på väg!

Tänkte jag skulle tömma och ladda kameran inför kvällen. Det kan ju vara så att man får lust att fota och sådär, då är det ju kul att börja på ny kula.
Hittade då lite filmer från när jag hade ute trollen en gång. Håller på att ladda upp dom på YouTube nu, så ska jag försöka komma ihåg och hinna lägga in dom här sen.

Var inte det lättaste att filma när dom lekte, dom springer och skuttar och har sig så man inte hinner med, eller så sitter dom stilla. Inget mellanting direkt, hehe.
Men så tänkte jag att badet kunde ju vara lite kul, så det blir en halvflummig film och en söt och rolig film. Ska under tiden se om jag hittar några bra bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0