En snabbis tuppis

Okej, jag somnade till. Men nån timme bara. Och det tycker jag är okej, speciellt eftersom jag blev betydligt piggare efter. Slumrade till och lät mig sen sova. Tio minuter. Sen snoozade jag, halft lyssnande på Voice. Sju minuter till och snooze igen. Och så kom jag på att om en kvart kan ju dom komma, upp och stå!

Men, efter fem minuter är det fortfarande ingen här.

Nu säger dom att Ashto Kutcher är bäst på att twittra. Bäst på att twittra? What? Han har tydligen en miljon "anhängare" eller följare eller vad man ska säga. Är inte helt 100 på vad det går ut på. Är det inte mikro-blogg typ? Man kan SMS:a in vad man gör på få ord? Istället för att blogga, just då.

Varför man inte slänger in ett mobilinlägg istället, vet jag inte. Men men.

Sen, ska jag fortsätta lägga in bilder på Bilddagboken. Så typiskt när jag kunde se Voice från början till start för en gångs skull, så somnar jag! Var så trött och ointresserad, och det var så långt. Annars ser jag ju sista timmen när Oscar gått till skolan, det är mer lagom. Men nu är det snart slut, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0