En kväll med Facebook

Anneli: Haha jaa, jag har "fuskat" (även om jag inte tycker det) för hon jag spelar med nu, Fia, kom från en familj som hade rätt bra med pengar. När hon började på universitetet så köpte hennes föräldrar massa akvarium (minns inte vilket paket den kom med i, kostar i vilket fal 18.000§) som hon hade i väskan, tills hon slutade och köpte eget hus. Kostade ju lite och så har dom tjänat ihop egna pengar och sådär. Vet inte vad jag ska göra av alla pengar?! Haha!

Marina: DÅ har du missat nåt! :)





Har suttit på Facebook en hel del ikväll, kan man säga. Hittat lite vänner "från förr" (som om man har sånt när man är 20 år?) och massa släkt! Är ju vän med alla kusiner (alla fem, ja) på mammas sida men inte tänkt tanken på dom på pappas, men nu har jag i alla fall skickat ansökan, haha!

Inte för att Facebook är hela världen så, men det är kul att se gamla vänner som man kanske tappat kontakten med och vad som händer med dom nu för tiden. Inte som Oscar som lever efter "Den som har flest vänner på Facebook när han dör, han vinner" hah!

Fast han kör ju även efter "Den som har flest prylar när han dör, vinner" och den tävlingen ligger jag rätt bra till i också, tror jag. Men i vilket fall, så ska jag suga på karamellen om att ta kontakt med före detta vänner. Får mina funderingar, när dom dyker upp där som "Dom du kanske känner" eller nå sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0