Det var idag det

Mm, nu var man hemma igen då. Har varit rätt lugnt idag. Rushat lite då och då men annars lugnt. Förutom när jag står ute på lagret, Jessica ber mig kolla nåt på utegården, sen på lagret, sen hjälpa kund och lasta på utegården och sen ut och laste på lagret. Och då är det ändå en bit mellan

Men det har mestadels varit nåt att göra. Är det inte det ena är det det andra, så är det bara. Plus att det är ju alltid kul att få gå in och jobba nu när det inte blir så mycket.

Och Anton hade kommit när jag kom. Ska försöka få honom från spelet och ut och leka lite sen. Känner att vi behöver nog luft alla, även om han hade varit ute och på kalas förut idag, men jag och Oscar då? Så får vi en bra ursäkt att vara ute, hehe. Ne men idag är det ju dunder gott väder verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0