Det gick inte så bra med bilderna

Kom på att jag hittade en lite rolig bild förut.
Har inte kommit ihåg vart man hittar bilderna från Sims när man fotar dom så dom hamnar här i datorn. Nu känns det ju lite passé att visa saker som var kul för ett tag sen.
Knappt så jag ens kommer ihåg själv, vad det var jag hade fotat.
Men, denna bilden var lite kul:



En mamma som ska föda.
Minns inte om båda pojkarna är hennes,
eller kanske bara den ene.
I vilket fall ser den ena överlycklig ut,
medans den andre verkar vilja springa och gömma sig.
Och mamman, hon föder då ja.

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha den ena ser helt förskräckt ut!

2009-04-24 @ 17:22:29
URL: http://anniia.blogg.se/
Postat av: ♥ Jasas

Men herregud, haha, fan vad sjukt ändå :P Du som är inbiten simsare tycker väl inte det är konstigt men jag, som inte alls är det, tycker det verkar hel-konstigt, hahaha.

2009-04-24 @ 20:51:53
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Det är inte lätt alla gånger ;)

2009-04-24 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0