Det blev nästan klart

SÅ, nu är det klart. Eller klart och klart, jag är inte riktigt nöjd med texten (den blev görbra i headern men i inläggen och menyn blev det inte bra) och så undrar jag, som vanligt(?), vad ni tycker?

Det lutar åt att jag ändrar det men nu orkar jag inte för klockan hade visst sprungit ifrån mig, igen. Inte undra på att ögonen vill gå igen av sig själva? Men imorgon är en ny dag!

Nu ska jag krypa ner hos Oscar och se lite Scrubs. Vila mina ben som blev alldeles trötta tidigare idag. Så får vi se vad mer än bloggfix, dagen imorgon har att bjuda på. God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

VAD FINT JENNI! Dock är texten liiiite liten då man ska trycka för att kommentera, men annars är det skitfint :)

2009-04-28 @ 22:45:11
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

fint! men texten är liten när man kommenterar o svår å se på.. kramis

2009-04-29 @ 06:49:37
Postat av: Emma

Jag vet inte om du ändrat texten eller sådär, men det var fint tycker jag =)

2009-04-29 @ 13:43:56
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0