Det blev en dag idag också

Mamma Melissa: Hah, jag har oftast suttit med datorn i knät när jag ska skriva, och ska jag bara och sen har jag glömt.





Fy attans vilken dag det ser ut att bli idag! Det var nog nån mening med att vi inte åkte in till stan igår så det blev idag för igår var det ju så lagomt trist väder men idag är det strrrrålande sol!

Så nu ska jag snart bege mig in i duschen, när Oscar är framme i skolan. Sen bege mig ner till Ica. Handla färg och hämta ut mitt paket. En såndär årsbok Oscar vill ha, så han blir överraskad.

Eller ja, han vet ju att vi har dom och han såg väl räkningen men jag vet inte om han kopplat att boken kan hämtas ut redan. Och sen ett tag tillbaka, whopps..!

Och så sen ska jag ju då ner till farmor, eftersom farbrorn skulle stanna till imorgon. Så slapp jag stressa ner igår. Och så blir jag väl där, tills jag åker och möter Oscar i stan.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha en kanonfin dag!

2009-04-16 @ 10:09:50
Postat av: Marina

hej hoppas du haft en bra dag!

2009-04-16 @ 20:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0