Det blev bra ändå

Annika: Haha ja, han kanske inte hade varit med om barnafödsel under hakan tidigare?

Jasas: Hehe nee, det är ju lite overkligt på så sett att dom föder varsomhelst, på några sekunderså det är ju konstigt om man inte sett/spelat innan. Tyckte jag när jag började också!
Haha ja, det är lite lustigt med namnen. Dels att Korvas och Korvas, men Anton och Anton också.





Nu är dagen snart slut. Vi har tittat på Så ska det låta och Grillat. Eller ja, jag bytte sängkläder medans Oscar tittade. Och jag slängde ett öga eller öra på TV:n ibland, om det var kul.

Men nu ska vi lägga oss och se på Scrubs. (Och ja, Hanna) Det blev mys under resten av dagen. Jag hade precis startat spelet (Sims) när han kom upp så jag fick spela lite. Sen duschade vi och har nu då suttit och legat och myst i soffan under kvällen. Så jag ska inte gnälla så, för när han somnade.

Och så är det upp och jobba som gäller imorgon. Är ju löning (för vissa) så vi hoppas på mycket att göra! Och så bus och skoj med grabbsen sen. Yeah. Natti natti, to ya'll!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Bra att ni fick igen goset :D Hoppas du får en toppendag idag!!!!

2009-04-25 @ 09:17:13
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0