Check off

Jasas: Haha förlåt, jag menade ju att jag skrev 20 skitbra inlägg igår!
Usch, då går ju liksom en dag till. Jätteskönt att han kommer så tidigt ändå!





Tänkte bara säga er lite godmorgon och önska en bra dag.

Sitter här med frukost som är gott så snart är jag klar att gå, lagomt och bra. Hinner nog med en andra frukost efter att ha fixat linser, kläder och utseendet. Om det är så.

Och igår somnade jag bra. Hann inte ens se färdigt första avsnittet. Sen vaknade jag 4.40 och stängde av TV:n och tog av mig glasögonen, hah! Sen somnade jag gott, igen.

Voice har nån frågesport mellan Josefin och Jakob. Handlar om Göteborg idag och Josefin är född där men ändå tar Jakob henne lätt! Mig också, HAH! Eller ja, med ett poäng.

Vad heter statyn i slutet på avenyn? Vad heter stadens bästa hockylag? Hur högt är byggnaden läppstiftet? I vilket län ligger staden? Hur många spårvagnslinjer finns det?

Poseidon står på avenyn. Självklart är det (Västra) Förlunda som är bäst! Minns inte nu hur högt han sa, hah! Och vi ligger ju i Västra Götalands län. Och tydligen finns det 12 linjer.

Ne, nu får jag sätta fart för nu gick ju klockan! Att den inte väntar på mig när jag kommer på saker jag behöver göra? Vilket sätt alltså! Så, vi hörs i eftermiddag igen!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas



Så ska det låta :D Kommer sakna dina inlägg idag, hoppas du får en helt fantastisk dag :D

2009-04-23 @ 08:31:46
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Ha en bra dag!

2009-04-23 @ 10:57:02
Postat av: Emma

dumma klockan, det är en jobbig jävel den ;) haha

2009-04-23 @ 10:57:24
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0