Borsta tänderna med liten

Igårkväll stod vi och borstade tänderna. Medans jag väntade på att han skulle komma, den lille alltså, så började jag borsta mina tänder.
Blev inte klar innan han kom så jag väntade med min så länge. Medans han spottade och var klar fortsatte jag och fick en snabb blick från min mun, till hans tandborste (i min hand) till min tandborste till hans tandborste igen.
Jag använder helst min egna tandborste, tack.

Sen hade han glömt sina mummutabeltter/flourtabletter. Så han skulle få en av Oscar.
Då ropar Oscar att det kanske inte går för åren. Vaddå åren? Är dom gamla frågar jag. Nej, men han kanske är för liten. Så jag läste och det gick bra.

Han tar en och går iväg, men kommer snabbt tillbaka.
- Jenni är dom här tabletterna gamla..?!
Men nej, fick jag ju förklara att Oscar ville att jag skulle kolla så dom inte bara var till vuxna, och då sa han åren och jag trodde dom var gamla. Men det var ingen fara.

Kommentarer
Postat av: Marina

hej du på söndan..!

ha d bra idag

2009-04-05 @ 10:28:46
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Haha, det är inte lätt när vuxna pratar krångligt ;)

2009-04-05 @ 12:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0