Vill haaa...

Hanna & Erika: Japp, härligt som attans, tack!


Sitter här och halvlyssnar på Rix Morron Zoo. Känns konstigt att se dom och höra dom. När jag bodde hemma lyssnade jag alltid på dom på morgonen, och nu kan man se dom. Lite läskigt, haha! Offrade mitt (nu lite mindre) kära morrongäng för att känna av dom, men det var inget som var bättre än det andra så det får nog bli mitt gäng på lokal kanalen.
Men! Nåt jag hörde blev jag så avundsjuk på! En tjej som var (hög?)gravid hade vunnit att få shoppa loss en timme på GeKås för att få allt till bebisen. 15.600 kronor hade hon shoppat upp! Barnvagn, kläder och leksaker.
Fatta att en timmes shopping hade varit hur kul som helst, sen är det ju perfekt att göra det när man ska ha barn, det är ju rätt dyrt. Trevligt lät det i vilket fall som helst.

Morgonen har börjat rätt bra. Var lagomt pigg när jag vaknade (gäsp) och Oscar har kommit iväg. Han hittade nog sin kompis för nu är han tyst på mobilen. Men han borde skicka nåt om 10-15 minuter när han kommit fram.
Tjaa... Jag tänkt mig kanske lite frukost och sen... Kanske en disk eller tvätt? Tja, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Åke

Ja det lät underbart, tänk att få chansen till det - inte illa! :)

2008-09-23 @ 09:44:37
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0