Fiiina kameran!

Hahanna: Ehh, hmm ja, två telefoner... Det var ju så då att jag hade tele2 först, alltid haft. Sen lurade 3 på Oscar en telefon han sååå gärna ville ha, så då fick jag ju också ha en med 3 för att messa/ringa gratis. Well, finns ju dom som har kvar tele2, och mitt abbonemang hos dom är kvar, så jag drar oftast runt på båda, haha! Så kan man slänga iväg ett SMS till den man vill, typ.
Ooh, fanns massa fina väskor på Gekås! Himmelriket, hihi! Och ändå gick jag och mamma och köpte samma, fast hon en svart då haha, så klart!
Hihi, visst är jag duktig! Två dagar i rad nu! Men det hjälper faktiskt, har man ingen rast så är det görbra med nåt i magen, så käckt! Tack du!
Jag har en kamera med mig hem!!! Iiihh!!! Men den måste ladda, blööö. Dålig stil.
Neej, nu med nya butiken slipper vi bära möbler, tjiho! Men vädret har ingen betydelse, man bär in och ut i regn som snö som sol. Hua så hemskt. Och så tråkigt. Och så jobbigt. Tycker synd om dom som fortfarande har så. Vi fick ju en inhängnad att ha alla utemöbler i, så allt vi drar in och ut är dom stora skyltarna, flaggorna har hängt kvar under sommaren när det inte stormat så. Annars är det ju räkna kassor och förbereda det man kan för stängning och så. Tjöta lite, kolla läget i datorn och så, hihi. Öppning är faktiskt riktigt mysigt.


Alltså, jag är inte alls bra på korta svar! Hanna får alltid svar som om det vore ett eget blogginlägg.

Nu håller jag på och installerar nåt från minneskortet. Sen ska jag installera från kameran. Blir grejt detta, är runt en halvtimme kvar tills jag får använda min underbaring, tjiho!
Gick och tittade och funderade men sen blidde det den jag tittat på:
http://imaging.nikon.com/products/imaging/lineup/digitalcamera/coolpix/p5100/img/pic_001.jpg
En Nikon P5100

Tittade även soffor, och efter att Oscar satt i vår fåtölj hade han också bestämt sig, haha. Så nu vet vi vad vi ska ha, bara att invänta den på rea.
Hade mys mys, trots tjurgubbar (kommer ett annat inlägg om det). Gick och kollade soffor och kände mig sådär mysigt kär som man ser andra par på stan, hihi.

Haha jag är och rycker och trycker på kameran hela tiden! Vill ha igång den nu, NU! Men eftersom det tagit ett tag att skriva, och jag gjort saker emellan är det bara nån kvart kvar nu, tror jag? Aah, börjar fundera på om jag räknat fel och det är EN TIMME kvar?? Nee, då blir jag ledsen.
Iih, fina kameran!

Kommentarer
Postat av: frida

åh vad roligt. köpte nyligen en kamera oxå..en liten. men ska antingen till min födelsedag eller julafton köpa en riktigt ordentlig systemkamera :D så kul att fotografera! och man vill gärna ha nånting bra att fota med.

2008-09-10 @ 21:27:29
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Hanna

HAH, det gör absolut ingenting - inte för min del iaf ;) Tihi! Du är så söt (så söta kommentarer som jag fått, ber om ursäkt att jag inte bloggat på många många timmar) :D



Då vet jag lite mer om hur det går till på ditt jobb ^^ Faktiskt kul att höra sånt, elr det tycker jag iaf.. som kund är det mycket som man inte har en aning om, ju!



ÅH EN KAMERA! Verkar ju dretbra :) Mobilfoton i all ära, men gryniga foton är fan det värsta som finns - klickar inte ens opp dem om dem ser så ut, urk! Men sen finns det ju mobiler som tar bra, men äsch!!



Då väntar jag på ett jubileumsfoto på dig då! Och O? Vill du att jag ska lägga upp film(er) på Mio och Böni så vill jag ha det i utbyte ;P Och du ligger en aaaaning efter med bilder / filmer :P

2008-09-10 @ 22:59:41
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0