Soff provning

Aww, så bra! "Lät" som du kanske tog illa upp. Så lätt att missuppfatta så här. Men praaa att det inte var så då Hanna!


Nu ska jag alldeles straxi ta och nana. Eller lägga mig i sängen i alla fall. Är kanske ledig imorgon? Vem vet? Vi ska åka och sitta soffa sen när Oscar kommit hem i alla fall, haha.
Ska ju köpa ny soffa "så småningom" och tänkte att varför inte nu? Vi har en gör käck soffa på jobbet. Typ mörkgrå i tyg med schäslong som dessutom är bäddbar. Käckt med tanke på att svärfamiljen kommer och hälsar på i helgen, och för andra tillfällen.
Och det blir ju gör bra pris när den är nersatt och med personalrabatt på, oh yes. Men vi kom inte riktigt ihåg hur den var när vi testade sist så vi tänkte då kanske åka dit och provsitta imorgon.
Meeen, samtidigt är ju ett helt nytt sortiment på väg in, och det kanske kommer en skit snygg soffa då? Haha, jag blir tokig. Och ska vi byta soffa vill jag ju byta allt. Men inte imorgon. Jaja, vi får väl se vad det blir.

Och ja, som sagt, svärfamiljen kommer i helgen. Jisses, fullt hus. På fredag kommer svärmor Annika, svägerska Fanny och svåger Karl som ska sova här, dessutom svägerska Johanna med sambo Micke som ska bo hos vänner.
På lördag kommer svägerska Malin med sambo Micke och lille Algotti! Och som ska också sova här, till söndag då alla åker hem.
Jag tror inte dom har tänkt på hur liten vår lägenhet ändå är? Den förra hade varit gör käck för sånt här, men nu, njaa. Jag funderar på att sova hos mamma, haha! Men det blir la bra.
Blir antagligen Liseberg på lördag. Vad annars? "Vi kan väl åka och kolla i Göteborg?" säger Oscar. Mm, kul, jippi. Jaja, så är det, hoppas på Liseberg jag.
Och så ska vi förmodligen bjuda på Hannas smarriga Grekiska pytt i panna nån dag. Smarr smarr!

Ja, det blev ett inte allt för kort inlägg, och tänkte slänga in en liten lista sen också. Oscar har redan lagt sig, hujeda mig! Så jag ska bara göra listan och sen hit the sack.
Laddar under natten ner första avsnittet One Tree Hill, iiiiiiihh!!!! Och även Spore. Så är det klart att bara starta på torsdag när det släpps. Möhö, Oscar ska till skooolan. Och jag lär la få jobba, bara för att!
God natt sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0