Underhållande

Haha, men hur går du då Ann-Sophie? Det andra benet före det första?

Men det går inte att göra så Hannis. När man kopierar så så är den liksom "fast". Så det var antingen sne eller fet stil, ibland är det hopplöst.


Sitter och försöker komma in på bloggkoll, suck. I en halvtimme har den legat nere och när man kollar i deras blogg står det att dom grejar med det och det kommer ta en-en och en halv timme att fixa. MEN, det lustiga är att det står inte när det inlägget postades, det kan ju lika gärna ha legat där i flera timmar.
Jag tror där emot att dom kanske började vid 7-tiden, då dom antagligen kom till jobbet, vilket betyder att den borde vara uppe strax. Fast dom postade la inte inlägget direkt så då är det lite till.
Haha jaa, vilka problem man kan ha!

Tänkte jag skulle ta och lägga in dom få bilderna jag har tagit dom senaste dagarna och lägga in dom på ett eller annat ställe. Nån kanske dyker upp här, vem vet..?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Neeeh men det låter konstigt?? Om man markerar och trycker på den sneda stilen så brukar det försvinna tror jag?? O.o

2008-09-02 @ 08:49:09
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0