Spooore!

Sitter här och spelar Spore nu. Vette katten vad mitt problem är egentligen. Vaknade strax innan 5 och var kissnödig och täcket var tokigt (varför kan man inte ha ett standardmått på dubbeltäcken som på enkeltäcken?) så jag gick upp och återgärdade problemen. Uppstod bara fler problem som inte var lika lätta att återgärda så jag och Oscar (som vaknade när jag gick upp och frågade "Är du också kissnödig?") la oss i sängen och pratade.
Eftersom klockan ringer 6.30 kändes det meningslöst att somna om bara en timme när man ändå var rätt pigg, så vi gick upp. Startade datorerna och har spelat Spore sen 6-tiden. Kuligt var det, yes yes!

Mouaha, snart ska han gå till bussen/skolan och jag ska vara hemma och speeela. Men som sagt, Carina lär väl be mig komma in idag, bara för det.
Får ta och hoppa in igen, kan ju inte sitta här och blogga när jag kan spela, haha.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad är Spore för spel? Trist när man vaknar innan klockan ska ringa. Gött irriterande ;)

2008-09-04 @ 12:34:40
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har du fast schema elr är du mer en som hoppar in? nyfis

2008-09-04 @ 13:05:20
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0