Some stuff

JAG
Vill:
ha mat.
Har:
trötta ögon.
Önskar:
lycka till alla!
Hatar:
Orättvisa.
Är rädd för:
att vara ensam hemma sent.
Hör:
bara Miss Li.
Undrar:
vad vi ska hitta på imorgon?
Ångrar:
inte ett jota?
Älskar:
nära och kära.
Sjunger:
hellre än bra.
Gråter:
inte ofta.


JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok:
Nej.
Jag gillar att laga mat: Eller.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Nej.


FAVORIT
Nummer:
2, 9, 19, 21.
Färg: Blå och grön.
Dag: Alla.
Månad: Alla.
Drycker: Citronjuice.


FÖREDRAR
Gos eller hångel:
Gos (med hångel).
Kolsyrat eller vanligt vatten: Vanligt.


INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit?
Nej.
Hjälpt någon? Ja.
Köpt något? Nej.
Gått på bio? Nej.
Sagt jag älskar dig? Ja.
Saknat ett ex? Nej!
Skrivit i en dagbok? Nej.
Haft ett seriöst samtal? Nej.
Saknat någon? Ja.
Kramat någon? Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0