Mera Spore

Erika: Kul att du hittade hit också, hihi. Välkommen! Tja Spore, man börjar som en cell och när man får "poäng" och blir smartare så utvecklas man (typ evolution) och från den lilla cellen i vattnet, upp på land, världshärskare till att ta över rymden.
Samma skapare som till the Sims, om det säger nåt? Är liiite, samma stil men ändå väldigt olikt. Haha, hjälpte det nåt?

Hanna: Ne jag är "bara" visstidsanställd, alltså extra. Dom ringer när dom behöver hjälp eller planerar bara för veckan typ. Eller som i sommar har jag ju varit en av dom "fasta". Men nu snurrar det lite med folk som slutar och är sjuka och så, så vem vet?


Ja, det har inte varit mycket mer än Spore idag. Diskat lite medans Oscar städade toaletten. Imorgon kommer ju första delen av svärfamiljen. Och så spännande helg det blir, shopping i stora staden! Jaja, så kan det gå.

Måste bara skryta lite om hur fantastiskt begåvad jag är, ibland förvånar jag mig själv verkligen.
Kände så där förut "Hopp, ska vi äta 'da då?" och kikade i kylen. Inte mycket att hurra för och jag var inte sugen på att stå och greja länge, plus att klockan var mycket så det fick ju gå fort.
Så, jag kokade skruvmakroner, stekte färdig "hackad" bacon. Hackade marinerade vitlöksklyftor och slängde i baconet. Hade i lite av marinaden och sen makaronerna. I med lite ost och voilá! Smarrig middag för två, på ett litet kick.
Gu så käckt när jag är så duktig!

Ska ta och spela en liten stund till innan det är dags att sova. Hoppas jag kan somna gott ikväll i alla fall. Lyckades ju somna på soffan i två timmar förut också, bara för att. Skulle bara vänta på Oscar och... oj så gott jag sov!
Men är trött nu, och det är väl ändå ett gott täcken?
Nu beger jag mig till Nele! Tjungeling!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är alltid duktig :)



Aha, hur länge har du jobbat där? Känns som om jag vet så lite om dig, fast att jag vet en liten del ändå :)

2008-09-04 @ 21:43:52
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0