Lite smått

Anso: Känns faktiskt mycket bättre nu, speciellt efter en dusch. Tack!

Hanna: Nej, det är väl lite så också. Förstår att det är skönt på ett sätt också att slippa.


Jaha, vad hade jag att säga nu då? Inte speciellt mycket faktiskt.
Vi har mest spelat Wii idag. Mario Kart för hela slanten. Tänkte strax strosa ner på ICA och köpa resterande tillbehör till tacosen. Ska bli mums. Funderar på att göra kyckling till imorgon, man har ju alltid över det mesta och idag ska jag nog göra en sallad istället för småskålar (ingen idé när det enda Oscar har på är gurka och såser) så det blir käckt. Och så blir det nog Hannas senapskyckling till middag, lagomt tills jag kommer hem från badet. Är sådär riktigt, riktigt sugen på kyckling i alla dess former nu. Skulle kunna leva på kycklingfilé, mums!

Ska ta och värma min vetekudde och köra vidare. Återkommer säkert mer ikväll. Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag är också inne i en kycklingfilé period nu :D Haha!

2008-09-20 @ 20:26:43
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Kycklingfilé är alltid gotte :)

2008-09-21 @ 17:14:03
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0