Liseberget


Liten, älskade bror (i gör käck jacka)


Herr och Fru Lillebror. Och den något långa väntan.


Jag fångade Laura väldigt bra på första bilden. Testade kameran lite på den andra. Och på tredje var en ny attraktion vi hittade. Man var tvungen att cykla för att "makapären" skulle lyfta.


Liten skulle springa så jag inte kunde fota honom, gick ju bra. Och vi flög runt i Jukeboxen. Sen lekte vi "Hitta vår unge".


Fångade Laura och Korvas så fint, bra kamera! Sockervadd var ett måste. Spelade på ett av våra nummer, 19, nästan enbart men det bidde ingen vinst ändå. Får väl se det som att jag har tur i kärlek?


Flumride. Och apan jag ville vinna till Oscar - han fick nöja sig med lilla blå!


Avslutar den myspysiga dagen men bilder på den finaste lillebror som finnas!


...och med att säga att jag är stolt över mig själv! Av 276 bilder rensade jag först ut 50 bilder till mamma, sen 21 hit. Jag trodde det var Mission Impossible, båda två, men det gick!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Nämen gud så fina bilder :D

2008-09-16 @ 15:22:54
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0