Kvällens bästa

Jag stänger ner här och ska gå och göra mig i ordning för natten. Vänder mig till Oscar för att påkalla hans uppmärksamhet eftersom han sitter och spelar med hörlurar.

- Och du...
Han tar av sig ena hörluren.
- Ja?
- Förbered dig på att kramas när du går och lägger dig.
Lite tystnad.
- Vad sa du? Är du hungrig?

Ja, precis. Jag bara förberedde så den inte la sig, på sin sida och var trött och skulle sova.
Sen har den mage att klaga på att jag inte kommer ihåg vilken tandborste som är min, petetisser!
Sen tjuvläser den över min axel, fnyser och påstår sen att den ska ha svart "Gör så du." Eller hur. Och att jag hör konstigt. Jo visst, hej tjena. God natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAAHAH! Det är som Björn när han lyssnar på nyheterna och allt vad han håller på med vid sin dator, haha - han tar också bort från ena örat. Han glodde på någon svensk film innan (skulle först bara kolla om den funka för att VI sedan skulle se den tillsammans, men sen fastnade han...) också höll jag på med min blogg och diverse irritationsobjekt, som jag ville visa honom, så varje gång jag sa 'Du älskling' så fick han pausa, ta av ena hörluren och lyssna. HAH! Dem är för goa ;P

2008-09-07 @ 22:51:14
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0