Händelserik morgon

Emma: Dansmatta! Det vill jag testa. Pratade vi om redan till Xbox:et. Kan tänka mig att det är kul!

Hanna: Så duktig du blivit då. Bara för att Oscar lyckats vända på vårat nu när han varit sjuk. Men måste man upp så måste man! Och nej, tovor är ingen hit.


Det har blivit mycket gjort denna morgonen, verkligen. Oscar åkte, kändes tomt och ensamt. Han har ju ändå varit hemma i fyra dagar, och igår var jag också hemma. Så konstigt när vardagen rullar på igen.
Har hunnit borsta håret igen, och duscha. Frös som en attans men det hjälpte med dusch. Snacka om att vi har det kallt här! Och Oscar tror inte att dom kommer sätta på elementen här än på ett tag, hua! Tycker inte om att man måste vara fullt påklädd med overall och grejer, för att inte frya ihjäl.
Ska strax ta och äta resterna från igår, kylling och potatis. Börjar bli hungrig så det blir bra. Och jobbar sen stängning, gäsp. Så Oscar gick vid 8 i morse, jag kommer hem sisådär tolv timmar senare. Mindre kul.

Nej, vad säger ni? Ska vi ta och göra nåt av den här dagen? Ne okej, då låter vi bli.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi säljer en Peugeot 307 och ska köpa en Volvo V50. :) Kram

2008-09-17 @ 14:21:31
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Uscha, vi har det med så svinkallt här hemma. Grr!

Tror dem börjar elda 1 oktober så vi får lite värma i våra element då.

2008-09-17 @ 17:20:18
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0