Ett täcken?

Vi var inne en snabbis på ICA förut. Drar ICA-kortet för att kolla vilka erbjudanden dom har. Det andra och tredje, bredvid varandra, är blöjor och våtservetter (samma märke). Jag undrar, är detta ett täcken?
Är det dags för sånt nu? Och när hade ICA-cheferna tänkt informera mig?

En annan kul grej var att när vi skulle betala så tänkte jag att jag skulle säga "Tror du vi klarar oss under 100 kronor?" men tänkte blandat att det kan väl inte vara så dyrt och att säger jag det kommer det gå på mycket mer. Så jag sa inget.
Hon stämplade in en cola, toapapper och coco pops. Sen säger hon "Det blir 99.50" Haha! Attans att jag inte sa nåt.

Och jag glömde ännu mer i förra inlägget (har tänkt på detta ett tag nu, var väl därför det försvann när jag väl satte mig). Jag sa tidigare att Pippi kommer garanterat komma ner på jobbet för att övertala mig att följa med på julfesten, finns inte en chans att hon inte kommer.
Jag hade så gott som bestämt mig för nej och ringer ut för att fråga Jessica och Carina nåt, och hör Pippi tjoa i bakgrunden. Okej det är kört, tänker jag. Sen kommer hon ut och säger bara "Du ska med eller?" och jag sa nåt i stil med "jaha" och så pratade vi annat.
Så det ser ut att bli julfest för oss ändå. Nu ska Oscar ringa Pippi varje gång han vill ha igenom nåt här hemma, så hon övertalar mig. Jag tror hon finns för att övertala mig att göra saker jag vill göra.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Haha, snyggt tecken ;D



Vad heter Pippi egentligen? Elr heter hon Pippi? :D Kul med julafest ju!!!

2008-09-19 @ 07:30:11
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0