En bra dag idag, tack

Så var det god morgon idag, och jag kan inte annat än att hålla med Oscar: Det känns som det kommer bli en bra dag idag!
Jag vaknade till vid 8, så skönt att få sova utan att bli väckt "Kan du flytta in lite..?". Somnade visst om, även om jag tänkt gå upp, men sen vid 9 kände jag att det var dags. Oscar var också vaken så en liten stund hann vi ligga och mysa lite (fördelen med helger, då jag inte jobbar) innan jag var tvungen att springa upp och kissa.
Funderar på om jag ska dra i mig maten från igår. Låg och tittade på tv igår för jag kunde inte somna (inte så konstigt när jag sov typ 23-10 natten innan, men är "van" att sova kanske 23-8, dom timmarna gjorde mycket) men sen blev jag hungrig så då var det bäst att stänga av och blunda, haha. Men jag har liksom vart sugen på en portion till sen jag slutade äta igår, det blev så gott!
Älskar verkligen allt med kött. Framför allt stekt kött, potatis i nån form som suger upp skysåsen på ett bra sätt, och vitlökssmör på det. Jag blir knäsvag! Kan inte sitta här och tjöta vidare om det, frukosten får bli fläskfilé och poatisklyftor till mig, coco-pops till Oscar!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Haha, snacka om att vara sugen då man äter sådan mat till frukost.. !!

2008-09-21 @ 11:01:06
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Låter som en bra bakfylle frulle om inte annat, hahahaha.

2008-09-21 @ 17:16:29
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0