Babbelibi babbelibu

Hanna: Snyggt namn jag bär..? What you mean?
Haha ja så vill jag också ha det, man kan fota och spara allt och "min Björn"/Oscar bränner ut och grejar, haha.
Exakt som det är här då, haha! Har lärt mig det där med att man måste säga nåt innan, efter ett antal gånger då jag hållt föredrag och när jag är klar svarar han "Ööh, vad sa du nu?" haha!


Nu tänkte jag kila in i duschen. Kändes som det kunde vara en bra grej idag, speciellt när man ska jobba sen också.
Jag ska "hoppa in" för Pippi som ska VAB:a. Hon besämde så käckt att när jag kommer ska hon stanna 45 minuter - en timme så ska vi snacka. Jag jobbar och hon är civil men hjälper mig, typ. Vi kör runt en plockvagn och röjer helt enkelt.
Varför? Jo, för så här, på ett ungefär, gick en del av vårat samtal i lö...lördags:

- ...och så sa Jessica nåt om att du har bebisar.
- Va?!
- Ja, alltså inte gravid eller så. Valpar! Eller valpar och valpar, dom är väl stora nu.
- Jaa, dom är... maj, juni, juli, augusti, septemer... lite mer än fyra månader nu.
- Hur många har ni nu då?
- Fyra, mamman och pappan och två små.
- Dom tar mycket plats då?
- Nej, vi har dom ju i buren. Den är ju inte så stor. Tar inte så mycket plats?
- Buren? Ehh, vad är det för djur ni har?
- Chinchillor?
- Jahaaa! Chinchillor! Jag trodde det var hundar! Där ser du, vi har mycket att prata om!

Haha jaa, tur att hon tyckte det var konstigt att ha hundar i bur. "Ne men så gör vi", haha! Hon hade fattat det på Jessica som det var valpar, och My hade varit så exalterad så hon hade ju inte fått fram nåt vettigt så hon trodde verkligen vi hade hundar, haha. Ne jisses, hade vi haft hundar hade vi inte flyttat till en tvåa! Speciellt inte om dom var fyra stycken.

Det roliga är att när hon sa om bebisar, så tänkte jag bara "Inte nu igen!" Vet inte hur många gånger det varit på tapeten nu att vi ska ha barn, haha.
Dels var det ju när Jessica berättade för Pernilla att hon hade lagt ungan UTG bebi-prylar till Jenni/-ie/-y. Och Pernilla utbrister "VA?! Är hon gravid?!" Och Jessica fick komma på sig och förklara att dom pratade inte om samma person, haha.
Sen berättade jag om denna händelsen för Rebecca. Och vi skrattar och så pekar hon på ett skötbordsunderlägg som står i kassan, som det står "Jenni" på, och säger att det är inte mitt då, haha. Joo, svarar jag för det är ju mitt. Ehh jaha? Haha men jag hade bara lagt undan det för den serier (baby-Puh) är så fruuuktansvärt söt och några grejer utgick så jag var ju tvungen att ha dom! Så hon förhörde sig noga och väl om det verkligen bara var till framtiden jag skulle ha dom grejerna, haha.

Ja, jag säger då det.
Duschen var det nu då ja. Here we go!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lina Hermansson? :P



Hahahaha, du verkar ha samma humor som jag har.

2008-09-08 @ 12:14:31
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0