Babbeli

Flickorna: Svar kommer, sen.


Nu ska vi strax kila ner och handla maten till middagen. Det blir flygande Jacob, tjoho! Köpte med mig en portion till jobbet med färdigmat (just flygande Jacob) eftersom vi inte åt middag igår. Och jag inte orkade/hann fixa nåt i morse. Och då blev jag så sugen på riktig! Så så blev det, smarr!
Har haft en helt okej, om något seg dag på jobbet idag. Bytte även bort min lördag mot söndag, känns helt okej faktiskt, hehe. Funderar bara på vad katten jag ska hitta på på lördag när dom lanar/sover? Oscar tycker att jag ska gå ner till farmor, han bara retas. Nej, jag funderar på om jag skulle gå upp till mamma? Eller nåt? Vi får se. Hanna kanske har vägarna förbi, vem vet?

Ja, det tog mig runt två timmar att komma hem idag. Från att jag gick av bussen och till att jag stod utanför dörren (tar runt 3-4 minuter vanligtvis). Jag fastnade hos farmor kan man säga. Dom var ute och grejade så jag stod där och tjötade en stund. Sen skulle hon visa nåt så jag satte mig på balkongen. Sen skulle vi kolla nåt där inne så vi gick in. Sen undrade hon om jag ville ha äppelkaka så jag satte mig. Sen skulle jag gå och då fortsatte vi prata där ute medans hon rensade rabatten - i en timme. Jojemen, det säger jag!

Blev även så att jag öppnar imorgon också, med Pippili, och slutar vid 17-tiden när Jessica kommer. Grejt. Blir skit bra. Så slapp jag stänga. Och kommer hem lite tidigare till dom spelande pojkarna. Gissa vem som ska fota på dom när dom spelar? Vi får se, jag kanske inte är så elak?

Hah, när jag kom hem möttes jag av ett så sött foto i kameran! Får lägga in det lite senare, nu ska vi snart gå och handla, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0