Vi väntar på bussen. Som ska t

MMS

Vi väntar på bussen. Som ska ta oss till bussen. Tio minuter kvar, det gick för snabbt på Ica. Börjar bli hungrig igen men vi köpte med oss frukost. Och kissnödig. Kom på nåt jag glömde hemma, käckt. Ne det var inte lika kul att mobilblogga men vad gör man inte? Och jag kom på att Hanna blir ju glad. Man måste skicka ett MMS med texten, och ha en bild med i varje inlägg. Så nu kommer det ju bli massa bilder (om det blir massa inlägg). Det tråkiga är att jag inte kan se kommentarer. Så kommentera på nu så blir jag glad när jag kommer hem och har massa kommentarer, hehe. Ne får lägga telefonen nu. Snart kommer bussen , eller typ nu. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0