Sparat, tack!

Hanna: Åh, tack vad gulligt! Men nu förstår jag verkligen varför du byter header så ofta, hihi.



Först har vi Gismo, vår alldeles egna fotomodell!
Andra är när jag imponeras av kameran och dess funktioner.
Tredje så bad han mig ta av strumpan och lägga den så han hittade den.
Sista tog jag med bara för jag tyckte jag fick med bytet så bra från vinjett till själva avsnittet, hehe. Träden och huset är avsnittet och det ljusa i bakgrunden och texten är vinjetten.


Puh, allt försvann inte. Datorn bara fick för sig att krascha, men inlägget sparades till största del, puh!


BAM BAM BAM BAAAAAM! BAM BAM BAM BAAAAAAM!


Och så då till den bilden Hanna tjatat om i oändlighet! Nog ser man ändå att det är vi? Jag insåg att det inte gick att visa den bilden vi båda hade öppna ögon på, så jag visar den som vi båda har stängda ögon på! Käckigt värre?


Nu där emot ska jag gå och diska, jag kör minidiskar, och sen ska vi börja med tacooos. Mums i magen!
Pratade med pappa förut, får komma ihåg att skriva om det. Han hade en (och där i massa små) rolig grej(/grejer) att säga och två inte alls roliga.
Men nu kallar magen... ehh, jag menar disken.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Wiiih, du har ju blivit en REDIG bloggarinna nu du! Tihihihihi! Tack.. ska aldrig mer tjata nu!

2008-10-23 @ 23:33:37
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Mysigt foto på er!! :)

2008-10-25 @ 14:11:20
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0