Kortis

Hanna: Jopp, två månader inpå året. Japp, du vet ju hur det är! Kär och galen, lalalala...


Jag skulle vilja print screena min telefon om en liten stund. Nu har den 1% batteri men snart har den 0% och det är ju lite kul. Hur en telefon kan ha 0% batteri men ändå vara igång. Oj vad kul.

Och en glad överraskning idag var att imorgon kommer Lipstick Jungle. Och dagen efter Grey's Anatomy.
Det blir nice, sen är det snart Desperate Housewives och One Tree Hill igen. Sen kommer ju Oscar hem i eftermiddag och det är ju bäst av allt!

Ska se om jag orkar bråka med... antingen PS eller det andra programmet. Pill, pill, pill.
Och så går jag in och kollar på bloggen typ hela tiden, haha!

Men nu får det bli fruksot. Yoghurt som igår, fast vi slopar nog mackan, haha!
Så får vi återkomma till Betty sen. Hon finns ju kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0