Så det gick

Hanna: Sovmorgon till 7.30, härliga tider med småbarn, haha.


Ha, duktig jag var idag då. Jag tittar på Desperate Housewives. Haha, det gjorde så ont i rumpan!
Vill ju kunna stå på benen idag på jobbet också (ska ju leva på zucchini till lunch) så det får bli en längre promenad imorgon. Igår när jag gick kom jag till ett ställe, "Ska jag ta den långa eller korta vägen?" och så blev det den långa. Sen kom jag till ett till, "Ska jag ta den jätte långa eller den korta vägen?" och kände att den korta fick vara bra och det slutade ju ändå på 40 minuter så det kändes som en lagom rutt.
Men imorgon då, då tar vi lång och sen lång igen. Yes. Och är det bra väder kanske jag går med Oscar och går vidare där ifrån. Tar det baklänges liksom, lagom förvirrande, haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta frukost och snart är det dags att åka till jobbet.
Och förhöra dom andra lite om julfesten. Vad dom ska ha på sig och så. Så man inte antingen kommer över klädd eller under klädd. Tar i för mycket eller anstränger sig för lite. Jaja, det löser sig.
Och nu slutade Desperate Housewives, så nu kallar duschen!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Oj jisses så duktig du är då! Hihi.

Ta på dig en tomtedräkt så passar det festen i alla fall,haha.

2008-10-13 @ 15:36:00
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

Men lägger man sig vid 23 och sover till 8.30 så har man ju sovit i 9.4 timme!!! Dah :P

2008-10-13 @ 19:10:21
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0