Första delen av "Hemma hos"

Hanna: Hah, skallebank, det lät gulligt. Nej jag vet, har inte hunnit än, men nu så! Offrar mys tid med min sambo för att lägga in bilder, så här kommer dom!


Vi börjar med gööör spännande bilder på.... badrummet!

Hoppas man ser nått så när i vårt lilla avlånga badrum, inte det lättaste att fota för att få med och visa så mycket som möjligt, men det kanske säger en del, hehe...

Missa inte: min fiffiga lilla "hylla" under handfatet, eftersom vi inte har nån som helst förvaring i badrummet.


Sen kör vi.... sovrummet!

Gissa vad?

Där bor djuren i buren, svårt att lista ut va?

Osso lilla tv-hörnan. Väldigt spontant och tillfälligt fixad, ja.

Synen om man ligger mitt i sängen, och en del av nästa avdelning.

När jag fotade denna igår (tänkte på dig Hanna) kom jag på att detta är den eeenda växten vi har här. En liten Aloe Vera planta jag fick av mamma nån gång efter vi flyttat in, som sjunger på sista versen.


Och sist, men störst: vardagsrummet! (...eller i alla fall delar av det.)

Här är från dörröppningen i sovrummet, Oscars lilla hörna.

Soffan och min lilla hörna. Och dom små kuddarna.

Och det är allt jag tänker bjuda på från oss nu, så det som finns kvar är andra delen av vardagsrummet (snarare bokhyllan), hallarna och köket. Ja och klädkammaren, om jag kan med att visa den, haha!
Men så Hanna, hoppas du blev lite glad? Nu vet du liiite om hur vi har det här! Så får jag bättra mig och fota mer, helst efter jag har möblerat om här.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Åh, underbart! Får en sån trivselkänsla av att se hur ni bor! Undra om man blir hembjuden till dig någon gång? Vågar du ha mig som gäst? ^^



Jättefint och mysigt har ni ju det! Men EN grön växt..? Så sött :D



Låter korvarna mycket om natten? Såg att ni hade dem inne hos er - mys!

2008-10-11 @ 23:47:40
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Jasas

Så gölligt att ni har en varsin datahörna också ju! Det har jag och Böna också haft sen vi blev sambos :D

2008-10-11 @ 23:48:08
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Alltid lika skoj att kika in i andras hem! :D

Så dumt att inte ha någon förvaring i badrummet. Ett underskåp kanske? ;P

2008-10-12 @ 14:10:43
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0