Jaha då

Hanna: Åh, pytten... Så gott det lät, kändes som ett måste för veckan, hehe.
Hon är ju lite "mycket" men som sagt, tur att man har olika smak!

Anna: Jo det är ju så oftast, det är ju därför dom har två omröstningar för att tjäna pengar. Men om inte annat får man väl vara så ond och hoppas på att nån ramlar, haha.


Jaha, igår blev lite spännande. Carina ringde efter 12 och frågade om jag ville komma in och jobba direkt, hon kommer och hämtar mig. Så jag åkte och jobbade heldag och sen var det bad.
Barnen är så duktiga så man vet inte vart man ska ta vägen. Det har hänt mycket på dom få gångerna vi har haft.

Ser inte ut att bli nåt jobb idag, men man vet ju aldrig. Är väl denna veckan vi har fem praktikanter, istället för två, så det är ju passande när julvarorna börjar komma idag. Så jag har faktiskt inget emot att vara ledig idag.
Ska äta mitt majsbröd nu, dricka lite oboy och bara ha en go morgon med mig själv. Oscar gick för nån halvtimme sen.
Gott det, tänkte jag skriva, men inte att han gick utan morgonen.

Hade nog inte mycket mer att säga, så det får bli så här. God morgon.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Åh vad gott med oboy - var hundra år sedan jag drack det känns det som..

2008-10-06 @ 10:32:58
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Jasas

Grattis på namnsdagen även om det inte har samma stavning som ditt namn så är det ju ändå "ditt" namn idag..

2008-10-06 @ 10:34:04
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Jag tycker det är skitgött att ha morgonen helt för sig själv! :)

2008-10-06 @ 10:49:54
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0